سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول کاربران

سوالات متداول کاربران | فروشگاه اینترنتی سهند دیجی

ســـوالـات مـتـداول

فروشگاه اینترنتی سهند دیجی دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

نماد اعتماد الکترونیک نشانه‌ای است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای مجازی مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی وبگاه (وب‌سایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت دو سال صادر می‌گردد.

چنانچه کالایی توسط تولیدکننده اصلی تولید نشود این کالاها با نشان “غیر اصل” مشخص شده اند.

بنابراین، تنها در صورتی که کالایی نشان غیر اصل نداشته باشد، سهند دیجی اصالت این کالاها را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند.

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید به حساب کاربری خود وارد شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
به ۳ روش میتوانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید:
روش اول : ورود به حساب کاربری و مراجعه به منوی حساب کاربری » بخش “سفارش ها” » وضعیت
روش دوم : از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
روش سوم : در دو مرحله ی ثبت سفارش و آماده سازی سفارش از شماره ۵۰۰۰۲۹۱۰۰۰۱۰۸۰ پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

در زمان نهایی سازی سفارش خود میتوانید به دو طریق سفارش خود را ثبت کنید:
۱- بصورت پرداخت اینترنتی توسط درگاه پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب
۲- بصورت انتقال کارت به کارت (پرداخت خود را مستقیما به حساب بانکی ما واریز می کنید. اطلاعات حساب پس از ثبت سفارش به شما نمایش داده خواهد شد. پس از انتقال وجه میبایست اطلاعات واریزی از طریق صفحه “ثبت اطلاعات واریز وجه”برای ما ارسال نمایید. سفارش شما پس از تایید واریزی پردازش و ارسال خواهد شد)

*نکته: جهت تسریع در فرآیند پردازش سفارش و همچنین سهولت هر چه بیشتر در پرداخت، پیشنهاد سهند دیجی استفاده از درگاه پرداخت آنلاین میباشد.

برای سهولت هر چه بیشتر و تسریع در فرآیند ثبت سفارشات این امکان بصورت آنلاین در دسترس کاربر میباشد و شما میتوانید قیمت های سایت را بررسی نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید اما چنانچه هر گونه ابهام ، سوال یا مشکلی داشتید میتوانید از طریق پل های ارتباطی در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

برخی از این محدودیت ها به علت نوسانات بازار بوده در اینصورت با ما تماس بگیرید، تا در صورت امکان محدودیت افزایش یابد.

بله – شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس در منوی حساب کاربری روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

خیر – به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند. در مواردی که برای خرید های عمده و با تعداد بالا سوال یا ابهامی داشتید میتوانید از طریق پل های اربتاطی در صفحه تماس با ما ، ارتباط بگیرید.

در حال حاضر بدلیل نوسانات بازار چنین امکانی وجود ندارد.

خیر – پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پیامکی مبنی بر ثبت سفارش برای شما ارسال میشود و از آن پس پردازش سفارش شما آغاز خواهد شد. در صورت نیاز، کارشناسان فروش سهند دیجی با شما تماس خواهند گرفت. همچنین پس از تکمیل سفارش و آماده سازی آن پیامک دوم را دریاقت خواهید کرد.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شده اید را لغو نمایید.

قبل از هر اقدامی شرایط مذکور در صفحه “رویه بازگردانی کالا” را بطور کامل مطالعه نمایید.

شما میتوانید از طریق فرم صفحه تماس با ما و تلفنی درخواست خود را ثبت و اعلام نمایید.

بله – در زمان نهایی سازی سفارش در صفحه تسویه حساب با انتخاب گزینه “حمل و نقل به یک آدرس متفاوت؟” میتوانید اطلاعات جدیدی برای ارسال سفارش ثبت نمایید.

شما می‏توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “جزئیات حساب” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X